måndag 12 januari 2009

Jobbigt!

Jag vet att jag har typ inte skrivit på typ två dagar....
Men i allafall igår så var jag i en affär som heter Newyorker.
Jag såg typ minst 5ursnygga linnen där men då så bah när jag skulle prova dom och alla var storleken small då så var typ alla för stora för mig....
Jag hatar mig själv typ....
I allafall att jag e så j*vla liten/smal typ....
Jag skulle titta på nån annan Newyorker affär om den fanns i extra small men olyckligt nog fanns det inte.
Precis som jag trodde...

Idag i skolan så hade vi Idrott och Bild men sen så bah skulle vi ha matte också
Matte e typ inte det ämnet som jag gör frivilligt eller typ e min favvo...
Vi skulle gör klart typ en hel kapitel tills nu på onsdag för då ska vi typ ha matte prov.Snacka om jobbigt -.-'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HAHA roligt!