lördag 24 januari 2009

Renovering!

Jag ska snart göra om bloggen helt. Jag har en system kamera en Olympus camedia E-10 4.0 megapixel som jag ska från och med nu använda.... Så jag kommer att använda det mesta av min tid att fotografera bilder till bloggen... Imorgon så kommer jag nog att börja lite med renoveringen men idag tror jag nog inte att det blir nåt påbörjat för att jag måste ladda batteriet till min kamera... Nya saker som kommer är:
  • en ny logotyp bild och text
  • en ny layout
  • massor av nya bilder
  • nytt info också m.m
Jag kommer att göra lite saker i photoshop också som logotypen och layouten så dom sakerna kommer att ta lite längre tid... Jag ska också fotografera mina katter jag har 5styckna.
Jag kommer kanske att skriva lite senare idag.
//Affy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HAHA roligt!