lördag 7 februari 2009

Det här är min underbara och söta katt Fläcken. Hon är troligtvis 2.5 år.
Vi hittade henne i vårat skogsområde och började mata henne. Efter ett halvår bestämde vi att vi kulle ta in henne och låta henne bo med oss.
Hon hade ingen ägare.
Det här är söta lilla Pippi hon är äldre än jag för hon är 14år gammal och är väldigt blyg men mycket kelig och rolig efter att man har lärt känna henne.
Det här är söta lilla Vilda.Hon var en hemlös liten kattunge när vi hittade henne i skogen.
Vi matade henne några månader men sedan betsämde vi att vi skulle ta in henne.
Det här är min söta lilla Tristan.Han Fick vi för att ögaren inte kunde ha honom längre för att ägaren skulle flytta till ett område där man inte fick ha husdjur.
Han är 4 år och är jätte kelig och snäll mot alla.Han är inte ett dugg blyg.


Jag har en till katt som heter Tussan men jag har inte någon bild på henne just nu.

Det kommer fler bilder snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HAHA roligt!