lördag 28 februari 2009

Gud !Jag är å ledsen.

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men veckan har varit så roligt.
Det är sportlov.
Just nu så är min kusin Ida här och hälsar på. Hon leker med min katt Tussan.Jag har nyss märkt en sak. Tänk att katter e så viga. Jag visste att de var det men jag har liksom inte tyckt att det var nåt speciellt med det. Ricardo (min adoptiv pappa) håller på att baka tårta.
Min kusin och Maria(min adoptiv mamma) har namnsdag idag så jag ska ge dom en överraskning.
Jag har också sett en väska i nacka forum som ja nästan bara måste ha.Den är jättefin det är bara synd att den kostar 399kr.Om jag sköter mig bra kommer jag nog att få den.

Sims 3 har också kommit ut.Jag kanske ska köpa den.Den verkar rätt så kul.

Jag kanske skriver mer senare idag eller imorgon!

Hejsvejs!
//Affy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HAHA roligt!